Video Kejam,Kucing Hidup Jadi Umpan Ikan JerungPrevious Article
Gambar Jeneral Musa Dan Barua TersebarNext Article
Breaking News
  • Anwar Saman Muhammad Azri RM100 Juta KUALA LUMPUR - Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini memfailkan saman fitnah RM100 juta terhadap pemblog Papa Gomo berhubung penyiaran perkataan dan beberapa keping gambar 'intim' yang mengaitkan [...]
  • Blogger Papa Gomo Disaman RM100 Juta Oleh AnwarBlogger Papa Gomo Disaman RM100 Juta Oleh Anwar Kalau nak DSAI saman GOMO satu persatu sampai ke penhujung nyawa pun tak habis. Terlalu banyak artikel fitnah dalam blog GOMO. Ehh jap, [...]
  • Terkini, Membeli-Belah Di Tesco Hanya Dari RumahSebelum ini, kami pernah berkongsi akan mengenai pihak Tesco Malaysia yang akan membolehkan pengguna membeli-belah pelbagai barangan runcit dan harian mereka terus melalui web. Kini nampaknya perkhidmatan tersebut telah pun [...]

Latest Hot

Seram,Tentera Sulu Kebal Dan Mampu Terbang Kerana Ilmu Hitam

Article   10 Comments
Line Spacing+- AFont Size+- Print This Article

Seram,Tentera Sulu Kebal Dan Mampu Terbang Kerana Ilmu Hitam

Sebak mendapat tahu berita gugurnya anggota kita.kita ingatkan dah reda..rupanya sangkaan itu jauh meleset.nampak gayanya…geng penceroboh ni memang sengajaa menempa nahas..memang sengaja menjolok sarang tebuan.dari hari pertama kita bagi peluang..kita hormati hak mereka sebagai manusia terutamanya yg seagama dgn kita..kita hormati hak antarabangsa..kerana kita memang dikenali sgt menghormati tetangga kita.selama ini..bila negara mereka menghadapi bala bencana..tanpa fikir panjang kita akan menghulur bantuan.

tapi ini balasan mereka.bukan setakat mereka berani menidakkan hak kita mempertahankan tanah air kita..malah mereka sanggup main kotor.dan bila ada anggota kita yg gugur..ada pula yg kata mereka itu tidak syahid..kerana yg kita tentang itu saudara seagama kita.apa yg bakal admin kongsi mungkin akan mengubah persepsi kita..

admin sempat bersembang dgn beberapa pegawai dan anggota yg terlibat dgn operasi ini..dan cerita yg mereka sampaikan amat meremangkan bulu roma admin.mana taknya?rasa mcm berada dlm cerita seram pulak.apa yg rakan2 kita disana hadapi adalah jauh dr jangkauan minda kita.ianya secara umum bukanlah sesuatu yg dapat kita cerna dgn mudah.

beberapa hari ini…di media massa, kita disajikan dgn gambar pelbagai tangkal yg dgunakan oleh penceroboh2 ini sbg bekalan mereka di medan perang.admin mulanya agak kurang percaya keberkesanannya..tapi mendengar sendiri cerita dr anggota..admin jd terkesima.

Bayangkan…anggota kita meronda dibawah..mereka mampu terbang dan bergerak pantas di celah2 ranting pokok.tembakan dihambur bertalu2..sikit tak lut.seorg pegawai menceritakan bagaimana satu kelopak pelurunya dihambur..satu pun tak memberi kesan.akhirnya..dia yg mempunyai sedikit ilmu membenam peluru ke tanah,sebelum membaca beberapa surah alquran.peluru itulah yg menembusi tubuh penceroboh itu yg akhirnya tumbang menyembah bumi.

itu belum kira bermacam kesan pelik yg dialami anggota kita.tak hairanlah bila makin ramai anggota yg memastikan mereka sentiasa dlm keadaan berwudhuk semasa bertugas.

malah ada yg mula membawa quran kecil dalam poket.bukan mereka tak buat sebelum ni..tapi tak sangka sampai begini keadaan musuh yg mereka hadapi.yg bukan beragama islam..menggunakan cara mereka sendiri.

tak cukup dengan itu..mereka guna taktik kotor..menembak curi dan mengakali pasukan kita dgn beberapa kali tawaran serah diri yg ternyata palsu.

BACA : Bomoh Suluk Dedah Rahsia Kekebalan Pengganas Sulu 
BACA:  Tentera Malaysia Dinasihatkan Baca Kursi lawan Ilmu Hitam Pengganas

beginikah cara seorng muslim berperang?setahu admin..walaupun dalam islam kita berperang dgn menggunakan akal..ia tidak bermaksud kita harus menggunakan cara buruk atau kotor.itu pengecut namanya.

VIDEO INDON KEBAL BAWAH NI (close ads)

Comments

Tak Lupa Komen

Article   10 Comments
Banner
Banner
Banner
Banner
Advertise Text Here[RM20]

Rahsia Besarkan Zakar DENGAN Mudah Klik Sini 

Rahsia Awek Muda dan Kekal Cantik Klik Sini 

Petua Tahan Lama Jimak Di Ranjang Klik Sini 

Cara Nak Henan Awek DENGAN Senang Klik Sini 

Cara jemput rezeki 3 angka kurang dari sejam. Macam x percaya jom tengokKlik Sini 
ping your blog, website, or rss feed for free my ping in totalping.com Page Rank Check