Terbongkar Disebalik Logo KFC Yang SebenarPrevious Article
Pemimpin Umno Dihadiahkan Batu Nisan Semasa BerucapNext Article
Breaking News
  • Video Kontroversi Serangan Pyongyang Pada Rumah Putih PYONGYANG - Korea Utara telah menghasilkan sebuah lagi video berunsur provokasi menunjukkan Rumah Putih dan bangunan Kongres di Amerika Syarikat (AS) diserang yang dilihat akan meningkatkan lagi ketegangan antara kedua-dua [...]
  • Lancar Perang Gerila,Arahan Baru KiramLancar Perang Gerila,Arahan Baru KiramKUALA LUMPUR: Jamalul Kiram III yang mengakui dirinya Sultan Sulu telah menarik balik gencatan senjata bagi pihaknya dan mengarahkan pengikutnya di Sabah menjalankan perang gerila keatas [...]
  • Agbimuddin Kiram Sudah Berjoget Di FilipinaAgbimuddin Kiram Sudah Berjoget Di Filipina KUALA LUMPUR - Pihak berkuasa keselamatan negara yakin telah melumpuhkan kumpulan penceroboh pengganas Sulu di Lahad Datu, Sabah, dengan ketua kumpulan itu dipercayai melarikan diri [...]

Latest Hot

Pelakon Mengaku Hobi Séks Dengan Artis Dan Model

Article   0 Comments
Line Spacing+- AFont Size+- Print This Article
Seorang pelakon lelaki mengaku sukan kegemarannya adalah sex dan turut dikatakan mempunyai hampir sedozen sekandal yang kebanyakannya tergolong di kalangan selebriti dan model. Amboi, dah macam tak ada sukan lain agaknya mamat ni.

Namun begitu, setelah sekian lama berskandal dengan ramai wanita, akhirnya pelakon lelaki ini dikatakan ingin bersara daripada kegiatan tidak bermoral tersebut dan berhasrat untuk berkahwin dengan seorang wanita biasa yang bekerja di sebuah butik.

pic hiasan

Dalam pada itu, teman rapat pelakon ini turut memaklumkan bahawa pelakon tersebut ingin menamatkan zaman bujang pada tahun hadapan dan perkara tersebut telah diumumkan olehnya sendiri di sebuah parti yang diadakan pada bulan lalu.

Apa yang menghairankan di sini adalah lelaki kasanova tersebut dikatakan memilih bakal isterinya bukan kerana kecantikan atau tubuh badan yang menggoda, tetapi disebabkan oleh sikap wanita tersebut yang dikatakan terlalu lemah lembut dan tidak materialistik. Alah, takut kalau cari yang cantik dan seksi nanti ‘maintenance’ tinggi sangat. Tak mampu pula nak tanggung semua? Jadi cara je lah yang bias-biasa, asalkan sejuk mata memandang.

Nampaknya setelah enam bulan menjalinkan bibit-bibit cinta, pasangan kekasih ini telah berani untuk mendedahkan hubungan mereka kepada umum dan turut berkongsi foto-foto mesra mereka di laman Instagram. Lebih menarik lagi, baru-baru ini si gadis telah memuat naik sekeping foto yang menunjukkan dia sedang memakai sebentuk cincin di jari manis. Mungkinkah cincin tersebut diberikan oleh si buah hati? Hmm..apa pun diharapkan selepas berkahwin pelakon ini boleh berubah sikap dan menjadi seorang yang lebih bertanggungjawab.Gossips@oh bulan

Comments

Tak Lupa Komen

Article   0 Comments
Banner
Banner
Banner
Banner
Advertise Text Here[RM20]

Rahsia Besarkan Zakar DENGAN Mudah Klik Sini 

Rahsia Awek Muda dan Kekal Cantik Klik Sini 

Petua Tahan Lama Jimak Di Ranjang Klik Sini 

Cara Nak Henan Awek DENGAN Senang Klik Sini 

Cara jemput rezeki 3 angka kurang dari sejam. Macam x percaya jom tengokKlik Sini 
ping your blog, website, or rss feed for free my ping in totalping.com Page Rank Check