Wajah Terkini Jennifer Lopez Tanpa Make-UpPrevious Article
Gambar Fesyen Seluar Dalam Terkini 2012 (lucu)Next Article
Breaking News

Latest Hot

Kisah Benar,Saka Nenek Suka Makan Janin Cucu Sendiri

Article   0 Comments
Line Spacing+- AFont Size+- Print This Article

Malam itu amir rasa gelisah ade sesuatu yang menggangu fikirannya malam itu bulan cukup terang sinarnya tembus di celah celah dinding kayu yang usang rumah neneknya.

Rasa seram sejuk tak tentu arah.Amir bangun dilihatnya isterinya niza nenyak tidur beralas bantal yang agak kusam ade sesuatu yang ingin di lihatnya amir melangkah perlahan ke bilik neneknya.

Badan amir bermandi peluh dingin suasana cukup sunyi jam sudah menunjukkan pukul 1 pagi amir berjalan perlahan dalam samar api pelita.Tiba di hadapan pintu bilik neneknya
dia terdengar bunyi sesuatu..bunyi nafas keras dan laju..

Daun pintu bilik neneknya di tolaknya perlahan kriukkkkkkkkkk….bau busuk memenuhi ruang..tanganya meraba raba di sudut bilik mencari pelita untuk dinyalakan..tanganya terpegang sesuatu yang agak kasar seperi rambut..ianya agak panjang tapi agak kasar.

Dinyalakan lighter kearah benda yang di peganganya darahnya tersirap mengigil melihat rupa nenekya mukanya pucat matanya tersembul pipinya cengkung..matanya bulat memerhatinya dalam gelap..amir terus lari kebililiknya..

Ditutupnya pintu bilik rapat rapat..dalam hatinya terdetik kenapa rupa neneknya begitu kenapa dia bangun sedangan orang tua itu sudah 2 tahun terbaring akibat serangan angin ahmar.Amir cuba baring dan melelepkan mata..akhirnya amir terlelap juga.

bagun pagi amir terasa lesu mungkin dia tak cukup tidur..amir lihat niza sibuk di dapur membuat sarapan pagi.Amir terus kebilik nenek nya..orang tua itu masih tidur matanya tertutup rapat tiada bau busuk disingkapnya kelambu neneknya.

Amir terlihat neneknya menggengam sesuatu di tanganya …tiba tiba matanya terbuka..suaranya terketar ketar kau ambil ni..jaga dia dgn baik tiap malam jumaat kau sediakan telur rebus 3 biji kau letak di atas para..

Esoknya nenek amir meninggal dunia… meniggalkan amir seribu tandatanya haruskan dia meneruskan amalan neneknya amir binggung

(kisah ini di ceritakan oleh amir katanya neneknya memelihara saka..saka tersebut menyebabkan dia dan niza sukar mendapat zuriat sudah hampir 3 kali niza keguguran..kata amir saka itu makan janin anaknya ..waulaahualamm dah cuba membuang saka tersebut tapi dia masih gagal sehingga hari ini)

. “xlupa untuk Share Kat Facebook juga yea,TQ”

Comments

Tak Lupa Komen

Article   0 Comments
Banner
Banner
Banner
Banner
Advertise Text Here[RM20]

Rahsia Besarkan Zakar DENGAN Mudah Klik Sini 

Rahsia Awek Muda dan Kekal Cantik Klik Sini 

Petua Tahan Lama Jimak Di Ranjang Klik Sini 

Cara Nak Henan Awek DENGAN Senang Klik Sini 

Cara jemput rezeki 3 angka kurang dari sejam. Macam x percaya jom tengokKlik Sini 
ping your blog, website, or rss feed for free my ping in totalping.com Page Rank Check