Buah Dada Bergerak Untuk Hilangkan MengantukPrevious Article
26 Gambar Kantoi Kencing Di Tempat AwamNext Article
Breaking News
  • Anwar Saman Muhammad Azri RM100 Juta KUALA LUMPUR - Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini memfailkan saman fitnah RM100 juta terhadap pemblog Papa Gomo berhubung penyiaran perkataan dan beberapa keping gambar 'intim' yang mengaitkan [...]
  • Blogger Papa Gomo Disaman RM100 Juta Oleh AnwarBlogger Papa Gomo Disaman RM100 Juta Oleh Anwar Kalau nak DSAI saman GOMO satu persatu sampai ke penhujung nyawa pun tak habis. Terlalu banyak artikel fitnah dalam blog GOMO. Ehh jap, [...]
  • Terkini, Membeli-Belah Di Tesco Hanya Dari RumahSebelum ini, kami pernah berkongsi akan mengenai pihak Tesco Malaysia yang akan membolehkan pengguna membeli-belah pelbagai barangan runcit dan harian mereka terus melalui web. Kini nampaknya perkhidmatan tersebut telah pun [...]

Latest Hot

Tidak Puas Seks Sebab Utama Wanita Curang Di Malaysia

Article   0 Comments
Line Spacing+- AFont Size+- Print This Article
Tidak Puas Seks Sebab Utama Wanita Curang Di Malaysia
Tidak Puas Seks Sebab Utama Wanita Curang Di Malaysia,Huh kaum lelaki..tu la..
jangan duk salahkan girl jer,sendiri pun salah,ni mesti lelaki yang sebelum kawin kuat sangat on…tutt…
 xlupadotcom8

1)Tidak cukup atau tidak puas seks.
Rata-rata lelaki sebenarnya agak mengambil remeh tentang ini.Maksud tidak cukup seks diatas bukanlah maknanya nak kena buat seks hari-hari.Wanita sebenarnya ingin merasa dirinya diperlukan dan dihargai oleh pasangan.Janganlah baru-baru kahwin je ada rasa ‘geram’ kat isteri,tapi bila dah lama isteri mahu bermanja pun marah.

2)Naluri liar.
Seperti juga lelaki,kaum wanita juga sebenarnya punya naluri liarnya sendiri.Walaupun naluri liar tersebut tersembunyi dibalik kelembutan dan sopan santun wanita namun jika keadaan tidak seperti yang dimahukan,naluri tersebut pasti akan memberontak dan menunjukkan kehebatannya.Iyalah,jika lelaki boleh,kenapa tidak wanita.

3)Pentingkan diri.
Biasanya jika pasangan lelaki mereka seorang yang sibuk,kebanyakan wanita akan mula merasa tidak dipedulikan.Apalagi jika si suami asyik dengan kerja.Ada dirumah pun anak-anak lebih diperhatikan.Keadaan yang tidak mengikut keinginan dan kepentingan diri yang mahukan perhatian akan membuat wanita mencari dan menagih perhatian ditempat lain.Sesekali bawalah isteri keluar berduaan,tengok wayang atau dinner atau pun sekadar bersiar-siar.

4)Balas kesalahan lampau pasangan.
Walau bukan kecurangan sekalipun,tetapi jika pasangan lelaki pernah membuat kesilapan atau pernah menipunya,ianya akan melekat dihati dan fikiran wanita.Ingatan yang sentiasa wujud ini boleh membuatkan wanita mencari cara menghilangkannya iaitu dengan membalas tiap kesalahan atau kesilapan yang pernah dilakukan pasangan.Dan balasan yang dilakukan biasanya dengan cara menyakiti hati pasangan lebih dari apa yang dirasanya.

5)Rasa terabai.
Ini biasanya terjadi bila perkahwinan mencecah ke usia yang lama.Kaum wanita akan mula merasa diabaikan tambah-tambah jika suami sentiasa sibuk dan jarang meluangkan masa berdua.Inilah kesilapan yang banyak dilakukan oleh para suami.Biasalah kan,isteri tiap-tiap hari buat kerja rumah,cuci kain,kemas rumah,memasak dan lain-lain tapi segala penat lelah tak dihargai dan diambil peduli.Apalah salahnya jika sesibuk mana sekalipun,sesekali pulang awal kerumah.Tolong isteri sikit-sikit.Hargai segala penat lelahnya dengan menunjukkan sikap prihatin.

6)Kemesraan yang berkurangan.
Baru-baru berkahwin,setiap pagi dan petang mesti kiss isteri mesti ucap I love you.Tetapi dah lama,nak dengar suara suami panggil sayang pun susah.Wanita mempunyai naluri yang suka dimanja,dipuja puji walaupun tak ditunjukkan secara zahir.Sikap suami yang dirasakan kurang melayani dirinya membuatkan wanita mudah tergoda dengan kemesraan dari luar,misalnya dari rakan sekerja atau pun kenalan.

7)Kebosanan dibilik tidur.
Keintiman atau asmara yang sentiasa sama saja pada setiap masa boleh membosankan wanita.Apalagi jika dirinya seolah-olah dianggap atau dijadikan sebagai tempat melepaskan keinginan sahaja.Seperti juga lelaki,wanita pun perlukan sesuatu yang berlainan atau lebih variasi untuk keseronokan.Bukankah rasa keseronokan dalam hubungan asmara itu penting.

8)Balas dendam.
Percaya atau tidak,kaum wanita sebenarnya lebih kuat memendam perasaan mereka berbanding lelaki.Jika suami pernah berlaku curang,rasa sakit hati,marah,kecewa yang dipendam hasil dari kecurangan yang dilakukan akan menjadi dendam.Untuk menghilangkan segala perasaan yang dipendam,wanita yang pernah dicurangi biasanya lebih berkemungkinan membalas balik apa yang telah dilakukan terhadap dirinya.

Comments

Tak Lupa Komen

Article   0 Comments
Banner
Banner
Banner
Banner
Advertise Text Here[RM20]

Rahsia Besarkan Zakar DENGAN Mudah Klik Sini 

Rahsia Awek Muda dan Kekal Cantik Klik Sini 

Petua Tahan Lama Jimak Di Ranjang Klik Sini 

Cara Nak Henan Awek DENGAN Senang Klik Sini 

Cara jemput rezeki 3 angka kurang dari sejam. Macam x percaya jom tengokKlik Sini 
ping your blog, website, or rss feed for free my ping in totalping.com Page Rank Check