Nenek HotPrevious Article
Akibat Pancut AwalNext Article
Breaking News
  • Soalan Peperiksaan SPM Pun Jadi Medan PolitikSoalan Peperiksaan SPM Pun Jadi Medan Politik Kementerian Pelajaran Malaysia tidak bertanggungjawab berhubung soalan peperiksaan percubaan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) tahun ini yang mempunyai soalan mengenai perhimpunan BERSIH 3.0.  Menurut seorang jurucakap [...]
  • Boobstagram, Laman Sosial Untuk Berkongsi Gambar PayudaraBoobstagram, Laman Sosial Untuk Berkongsi Gambar Payudara Sejak  penggunaan internet yang meluas , pelbagai website sosial muncul dari myspace, Friendster, kemudian ada Facebook, Twitter, dan Instagram. Terkini dan sedang hot Boobstagram [...]
  • Dipanah Petir Ketika Pegang TelefonDipanah Petir Ketika Pegang Telefon “Ketika itu terdetik di hati saya mungkin anak bongsu saya sudah meninggal. Lalu dalam keadaan gelap saya dapat capai telefon bimbit isteri sebagai sumber cahaya dan [...]

Latest Hot

Persediaan Yang Betul Sebelum Melakukan Seks

Article   0 Comments
Line Spacing+- AFont Size+- Print This Article

Sebelum melakukan hubungan seks, pelbagai persediaan perlu anda lakukan. Ini adalah penting dalam menjayakan hubungan ranjang bersama pasangan anda! selain memikirkan keinginan anda yang membuak-buak, anda seharuasnya mementingkan Persediaan awal sebelum bersetubuh! bukan untuk orang lain, tapi untuk kebahagiaan rumah tangga anda juga.


Semak secara ringkas perhatian yang utama harus diberikan kepada ;


Keadaan kesihatan diri dan pasangan.
Kebersihan kamar tidur ; pastikan sentiasa bersih dari bau dan sampah.
Persekitaran kamar ;ada wangian ;suasana romantik
Pengcahayaan kama; gunakan lampu malap atau lilin aromaterapi
Pemakanan diri ; jangan amalkan minum ais.


Tertib-tertib untuk melakukan hubungan seks.

Oleh kerana kita dan pasangan adalah makhluk yang diberikan akal untuk berfikir, maka jangan sampai samakan hubungan ranjang kita sama macam hubungan haiwan. sebagai orang islam, kita memang kaya dengan adab dan tertib-tertib yang harus kita ikut sebelum melakukan sebarang hubungan seks. Tertib-tertib mudah hubungan seks adalah seperti dibawah;p


1. Jangan lupa baca Doa

Dalam Islam, sebelum kita memula apa-apa pun hendaklah dimulakan dengan doa. Makan pun baca doa, dalam memulakan hubungan suami isteri juga perlu dimulakan dengan doa. Doa dibaca supaya kita dihindari dari gangguan syaitan dan juga supaya kita memperoleh zuriat yang baik- baik.


2. Lakukan aksi cumbu-cumbuan

Mulakan dengan aksi cuiman terlebih dahulu supaya pasangan kita lebih bersedia. Jangan bila ingat seks, terus main terkam di destinasi je. mungkin anda dapat apa yang anda mahu. tapi kepuasan itu mungkin akan kurang. sekurang-kurangnya dengan melakukan aksi cumbuan ini, akan lebih mudah untuk anda masuk jalan nanti.


3. Rangsang di seluruh badan isteri.

Sambil melakukan ciuman, lakukanlah beberapa rangsangan lain pada badan isteri. suami harus ingat bahawa, isteri ada banyak tempat yang boleh dirangsang, jangan hanya tertumpu kepada payudara isteri sahaja. kalau hari-hari asik-asik kat situ, rasanya memang isteri pun memang tak naik rasa dah. Cubalah terokai tempat yang baru di badan isteri setiap hari. hasilnya? anda pasti tersenyum.


4. Minta keizinan

Akan bermula la proses kemasukan zakar suami ke dalam lubang faraj isteri. Tetapi tunggu dulu! Nak masuk rumah orang pun kita bagi salam kan? Camtu jugakla nak masukkan zakar ke dalam faraj. Minta izin isteri dahulu. Kemudian, geselkan kepala zakar kelentit isteri dahulu dan barula zakar dimasukkan separuh (hafsyah) dalam faraj. Dalam keadaan zakar separuh termasuk dalam faraj ini, suami hendaklah menggesel-geselkan zakarnya di dinding faraj untuk berapa ketika.

5. Menusuk

Tusukan pertama tu bagi dalam-dalam, sehingga kena pada batu meriyam (pangkal rahim) dan diam apabila mengenainya. Tengok reaksi isteri anda seterusnya.


6. Mendayung

Barula aktiviti mendayung dijalankan. Buatla apa posisi pun yang sesuai dengan anda, goyang ke, sorong-tarik ke, henjut ke……ikutla mana yang anda suka..terpulang pada anda. Lakukanlah komunikasi agar anda dan pasangan sama-sama mendapat kepuasan yang maksima.


7. Inzal/Ejakulasi/Orgasme

Ni la masa yang ditunggu-tunggu! Yang penting bagi isteri klimaks dulu, baru suami. Paling nikmat, kalau kedua-dua suami isteri klimaks serentak. Masa klimaks tu peluklah pasangan anda erat-seeratnya. Masa ni pun kena jaga-jaga! Erangan nikmat tu boleh kejutkan jiran di sebelah rumah! Malu pula anda nanti.


8. Bercumbuan

Setelah suami dan isteri klimaks, hendaklah mereka bercumbuan sambil mengusap tubuh pasangan masing-masing. Ini juga penting dalam hubungan seks. Takkan lepas pancut buat tak tau je pasangan anda!

9. Membersihkan diri
Dah puas nak terus tidur? Jangan sebegitu, pergila ke toilet kejap…bersihkan kemaluan anda sebelum tidur. Bukannya lama pun….


10. Tidur Berpelukan

Tidur la dalam keadaan berpelukan dengan pasangan anda. Ini mengeratkan lagi hubungan anda.

11. Mandi Wajib

Dah bangun tdur tu kenala mandi wajib. Bangunla sebelum subuh. Mandi bersama pun OK jugak ! Pas mandi tu bolehla terus solat Subuh berjemaah .

Comments

Tak Lupa Komen

Article   0 Comments
Banner
Banner
Banner
Banner
Advertise Text Here[RM20]

Rahsia Besarkan Zakar DENGAN Mudah Klik Sini 

Rahsia Awek Muda dan Kekal Cantik Klik Sini 

Petua Tahan Lama Jimak Di Ranjang Klik Sini 

Cara Nak Henan Awek DENGAN Senang Klik Sini 

Cara jemput rezeki 3 angka kurang dari sejam. Macam x percaya jom tengokKlik Sini 
ping your blog, website, or rss feed for free my ping in totalping.com Page Rank Check