Pelajar 16 Tahun Dipaksa Mengaku Seks Dengan CikguPrevious Article
Kumpulan Wanita Bogel Untuk Orang MatiNext Article
Breaking News
  • 10 Singki Bentuk Moden Tapi Pelik1. Splash Sink Pada sesapa yang tengah nak tukar singki baru.Elok la usha-usha sinki pelik kat sini.2. Poor Little Fish Sink3. Waterfall Sink4. Sperm Shaped Sink5. Martini Sink6. Crevasse Prep Sink7. [...]
  • Gambar Ular Sawa Kuning Jadi Teman Serumah Sapa sanggup bela haiwan yang ngeri bagi kebannyakkan kat rumah ? Ular sawa ni juga dibela oleh blogger wanita Malaysia bawah ni.Kalau korang berminat tengok dia dan ular boleh masuk SINI Gambar [...]
  • Gambar Megan Fox Kantoi Meraba PakweFoto-Foto Megan Fox Meraba-Raba "Anu" PakweFoto-Foto Megan Fox Meraba-Raba "Anu" Pakwe [...]

Latest Hot

Isteri Minta Ukirkan Vagina Di Batu Nisan

Article   0 Comments
Line Spacing+- AFont Size+- Print This Article

Mendiang Isteri Minta Alat sulitnya Diukir di Batu Nisan – Sebelum meninggal biasanya orang akan berwasiat untuk orang yang masih hidup agar wasiatnya itu dijalankan namun apa jadinya jika wasiat yang ditingalkan aneh, apakah harus dijalankan atau tidak.

Milan Marinkovic pastinya kebinggungan untuk menjalankan wasiat isterinya sebab sebelum meninggal istrinya berwasiat kepada dirinya untuk mengukir alat sulitl istrinya itu di batu nisan tempat ia dikuburkan.

Mendiang isteri Milan Marinkovic , Milena meninggal tiga tahun lalu mendiang isterinya ini meningglkan wasiat kepada suaminya untuk menggukir batu nisanya dengan gambar vagina isterinya ini agar suaminya Milan Marinkovic selalau menggingati istrinya dan tidak melirik wanita lain.

Aku tidak ingin kau mengejar wanita lain. Dengan cara ini, kamu akan selalu mengingati saya,” katanya dalam sebuah surat yang menjelaskan permintaan terakhirnya yang aneh, menurut Times Austria.

Untuk membolehkan wasiat terakhirnya dilaksanakan Milena menyertakan foto organ vaginaya dengan detail sehinga suaminya tidak akan sulit untuk mengambarkan organ intimnya ini.

Namun suaminya sedikit keberatan untuk menjalankan wasiat terakhir mendiang isterinya ini sebab ssusahnya mencari tukang ukir batu yang mahu mengukir bentuk vagina wanita, kebanyakan tukang ukir yang ditemui mengatakan megukir vagina di batu merupakan satu penghinan.

“Masalahnya bukan wang tetapi menemukan seorang seniman yang akan melakukannya. Kebanyakan dari mereka mengatakan itu adalah penghinaan,” ujar Marinkovic

Namun Milan Marinkovic tidak putus asa ia tetap mencari tukang ukir demi mengabulkan permintaan terkahir mediang isterinya, akhirnya ia pun menemukan tukang ukir batu yang mahu mengukir vagina istrinya.

“Sekarang sudah selesai, saya menyukainya dan itu benar-benar mirip”. “Cara ini sebagai sebahagian darinya agar selalu bersama saya,” ungkapnya.

Comments

Tak Lupa Komen

Article   0 Comments
Banner
Banner
Banner
Banner
Advertise Text Here[RM20]

Rahsia Besarkan Zakar DENGAN Mudah Klik Sini 

Rahsia Awek Muda dan Kekal Cantik Klik Sini 

Petua Tahan Lama Jimak Di Ranjang Klik Sini 

Cara Nak Henan Awek DENGAN Senang Klik Sini 

Cara jemput rezeki 3 angka kurang dari sejam. Macam x percaya jom tengokKlik Sini 
ping your blog, website, or rss feed for free my ping in totalping.com Page Rank Check