8 Artis Malaysia Yang Seiras Penyanyi TerkenalPrevious Article
Kebahagian Seksual Penawar Segala PenyakitNext Article
Breaking News
  • Budak Mati Lintah Masuk Dalam DuburJELI: Sukar dipercayai, namun, itu hakikatnya apabila seekor lintah memasuki dubur seorang kanak-kanak berusia 10 tahun ketika mandi di sungai berdekatan rumahnya dipercayai menjadi punca dia meninggal dunia di hospital, [...]
  • Cara Untuk Merasakan Kehadiran AllahKita sentiasa dapat merasakan diri sebagai anak kepada seorang ibu bukan? Sekiranya kita mempunyai suami/isteri, kita sentiasa merasakan suami kepada seorang isteri atau isteri kepada seorang suami. Perasaan ini tidak [...]
  • Artis Jelita Dan Seksi India 2010 AnushkaTrishaShreyaAsinThamannaNamithaShruthi HaasanHansika MotwaniGenelia. "xlupa untuk Share Kat Facebook juga yea,TQ" [...]

Latest Hot

Aksi Ringan-Ringan Remaja Bercinta Adalah Lumrah

Article   0 Comments
Line Spacing+- AFont Size+- Print This Article

Ringan-ringan dalam bercinta menjadi perkara biasa dalam golongan remaja sekarang. Istilah ringan-ringan bermaksud selagi tidak pancut dalam, ianya dikira ringan-ringan. Kau pegang aku, aku pegang kau, kau main aku, aku main kau.

Bagi korang yang pernah ringan-ringan, mungkin sudah sampainya korang berkahwin. Ringan-ringan boleh berlaku secara paksaan mahupun secara suka dan rela. Bagi lelaki gila seks, kalau tiada ringan-ringan dalam percintaan, tiada makna bercinta. Bagi perempuan , ringan-ringan hanyalah khusus untuk teman lelaki tersayang.

Bodohnya perempuan dan lelaki yang terlalu mengikut nafsu ini. Sanggup menjadi hamba kepada syaitan dengan cara melakukan perbuatan terkutuk ini. Selalunya perbuatan ini dilakukan ketika mana berdua-duaan dan jauh daripada pandangan ramai. Konon-kononnya malu dengan orang ramai, sedangkan hakikatnya, Allah sentiasa melihat.

Pasangan yang pernah melakukan ringan-ringan pastinya tidak akan bertahan lama, kerana nafsu lelaki akan sentiasa berubah-ubah dan mahukan lebih dari satu pasangan. Bagi perempuan, setianya cinta kepada lelaki yang pernah meraba-raba nya. Di sini, kita dapat melihat betapa bangangnya lelaki dan juga betapa bodhnya si perempuan.

Jika korang pernah terlibat dengan perbuatan seperti ini, insaflah dan kembali ke pangkal jalan. Si lelaki yang pernah merosakkan perempuan dengan pujuk rayu korang tu, kahwinilah perempuan yang korang dah rosakkan dan bersama-sama meminta ampun kepada Illahi atas perbuatan terdahulu. Bagi si perempuan yang sudah ditipu oleh lelaki setelah puas diraba-raba, mohon keampunan dan kembali kepangkal jalan.
source

Comments

Tak Lupa Komen

Article   0 Comments
Banner
Banner
Banner
Banner
Advertise Text Here[RM20]

Rahsia Besarkan Zakar DENGAN Mudah Klik Sini 

Rahsia Awek Muda dan Kekal Cantik Klik Sini 

Petua Tahan Lama Jimak Di Ranjang Klik Sini 

Cara Nak Henan Awek DENGAN Senang Klik Sini 

Cara jemput rezeki 3 angka kurang dari sejam. Macam x percaya jom tengokKlik Sini 
ping your blog, website, or rss feed for free my ping in totalping.com Page Rank Check