Kisah Adik Dirogol Tapi Abang Besar Hanya Melihat BahagiaPrevious Article
Seram Roh Suci Isteri Lawat Suami Di FeldaNext Article
Breaking News
  • Anwar Saman Muhammad Azri RM100 Juta KUALA LUMPUR - Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini memfailkan saman fitnah RM100 juta terhadap pemblog Papa Gomo berhubung penyiaran perkataan dan beberapa keping gambar 'intim' yang mengaitkan [...]
  • Blogger Papa Gomo Disaman RM100 Juta Oleh AnwarBlogger Papa Gomo Disaman RM100 Juta Oleh Anwar Kalau nak DSAI saman GOMO satu persatu sampai ke penhujung nyawa pun tak habis. Terlalu banyak artikel fitnah dalam blog GOMO. Ehh jap, [...]
  • Terkini, Membeli-Belah Di Tesco Hanya Dari RumahSebelum ini, kami pernah berkongsi akan mengenai pihak Tesco Malaysia yang akan membolehkan pengguna membeli-belah pelbagai barangan runcit dan harian mereka terus melalui web. Kini nampaknya perkhidmatan tersebut telah pun [...]

Latest Hot

10 Skandal Seks Artis Yang Hot Di Asia

Line Spacing+- AFont Size+- Print This Article
10 Skandal Seks Artis Yang Hot Di Asia

10 Skandal Seks Artis Yang Hot Di Asia-Selebriti Asia tetap tidak terlepas dari skandal seks yang menggemparkan dunia hiburan terutama Korea dan China.Skandal ini bukan sahaja meragut nyawa malahan menjadi kes jenayah seksual rogol,cabul dan sebagainya.Jom kita lihat 10 skandal seks artis yang hot di asia.

skandal-seks-artis

1. Skandal Seks Justin Lee
Kes terbesar  melibatkan anak pengusaha Taiwan, Justin Lee. Lelaki ini terlibat dalam kes rogol 60 model, selebriti serta beberapa tokoh ternama. Modus operandi yang dilakukan oleh Justin adalah dengan menggunakan ubat tidur sebelum melakukan aksinya jijiknya. Lelaki kaya  ini mengabadikan kejahatannya tersebut dalam foto dan video. Kini Justin Lee akhirnya dijatuhi hukuman 14 tahun penjara.
 
2. Kes Bunuh Diri Jang Jayeon
Kes bunuh diri artis Jang Jayeon menjadi peristiwa  kelam industri hiburan Korea. Dalam nota  yang dia tulis sebelum meninggal, wanita ini menyatakan disiksa oleh  manager, Kim Sung Hoon dan dipaksa melayani nafsu orang-orang penting di industri hiburan. Skandal seks  ini mengheret nama penting di Korea seperti bekas CEO Chosun Journal, Chairman dari Lotte, serta beberapa produser dari stesen TV.
 
3. Gangguan Seksual CEO Open World Entertainment
Kes besar lainnya terjadi di tahun 2012. CEO agensi Open World Entertainment, Jang Suk Woo terlibat kes gangguan seksual dan rogol dari artis junior yang ada di agensinya. Lelaki ini akhirnya diputuskan bersalah dan dihukum 6 tahun penjara akibat perbuatannya.
 
4. Skandal Bekas Anggota Kumpulan   AKB48 Yuka Masuda
Yuka Masuda meninggalkan AKB48 pada bulan November 2012 setelah skandal seksnya dengan rapper ISSA terbongkar. Menurut laporan, Masuda sempat menghabiskan malam dengan ISSA secara intim. Skandal ini semakin rumit karana ISSA saat itu masih terikat pernikahan dengan model Sachiko Fukumoto.
 
5. Skandal Seksual Edison Chen
Kes Edison Chen terjadi di tahun 2008 dan tersebar meluar. Gambar-gambar  mesranya dengan artis Gillian Chung, Bobo Chan, Rachel Ngan dan Cecilia Cheung tersebar di dunia maya. Edison Chen akhirnya mengakui bahwa ia pemilik foto-foto tersebut, dan itu merupakan koleksi peribadinya yang dicuri dan disebarkan secara curi. Artis ini akhirnya membuat permohonan maaf secara terbuka dan memutuskan berhenti dari industri hiburan Hong Kong.
 
6. Kes Rogol Park Shi Hoo
Kes terbaru yang terjadi di Korea adalah disyaki kes rogol yang dilakukan oleh pelakon Park Shi Hoo. Aktor tersebut dituduh merogol seorang gadis 22 tahun setelah mereka minum bersama dan mabuk. Park Shi Hoo sendiri membantah tuduhan tersebut dan mengatakan bahawa malam yang mereka habiskan bersama adalah kerana suka  satu sama lain.
 
7. Skandal Akimoto Sayaka
Anggota Kumpulan AKB48, Akimoto Sayaka sempat terlibat gossip skandal seksual dengan Hiroi Ouji (56). Ini bermula di majalah mingguan Shukan Bunshun yang menyebut Hiroi Ouji menginap di apartment bintang tersebut. Namun idol tersebut akhirnya menafikan. Ia menjelaskan lelaki tersebut adalah sutradara yang ia hormati, dan malam itu mereka terlibat persiapan penampilan Izumi Kyouka.
 
8. Kes Katrina Halili (Filipina)
Negara Filipina juga tidak terlepas dari artis yang terlibat skandal seksual. Di tahun 2009, Katrina Halili menyaman Dr Kho setelah video seksual mereka tersebar di internet tanpa pengetahuannya. Namun di tahun 2012, mahkamah memutuskan bahwa Dr Kho dianggap tidak bersalah kerana bukan dirinya yang menyebarkan video tersebut.
 
9. Anggota Kumpulan AKB48, Minami Minegishi Potong  Rambut
Seorang lagi anggota kumpulan AKB48 yang  terlibat skandal. Minami Minegishi digosipkan oleh Shunkan Bunshun menghabiskan malam bersama sang kekasih, Alan Shirahama.
Minami meminta maaf secara terbuka dengan upload video melalui YouTube. Yang lebih ekstrem adalah gadis tersebut mencukur habis rambutnya sebagai bentuk penyesalan dan berusaha agar tetap diterima di AKB48.
 
10. Kes Hoang Thuy Linh
Pada bulan September 2007, video porno Hoang Thuy Linh dengan kekasih tersebar secara online. Video tersebut sempat diupload  ke YouTube namun segera dipadam. Tapi menjadi masalah adalah kerana video tersebut telah tersebar melalui forum. Kes Hoang Thuy Linh ini sendiri akhirnya menjadi skandal seksual terbesar di industri hiburan vietnam.-suatufakta.com

Comments

Tak Lupa Komen

Seksi

Video Killafairy Tayang Tak Pakai Seluar Dikritik Peminat

Video Killafairy Tayang Tak Pakai Seluar Dikritik Peminat   0

Video Killafairy Tayang Tak Pakai Seluar Dikritik Peminat-Killafairy dikritik peminat apabila dia memuat naik video menari dalam  keadaan tidak memakai seluar.Bulan puasa pun nak tayang peha gebu ke. Video itu difahamkan [...]

Banner
Banner
Banner
Banner
Advertise Text Here[RM20]

Rahsia Besarkan Zakar DENGAN Mudah Klik Sini 

Rahsia Awek Muda dan Kekal Cantik Klik Sini 

Petua Tahan Lama Jimak Di Ranjang Klik Sini 

Cara Nak Henan Awek DENGAN Senang Klik Sini 

Cara jemput rezeki 3 angka kurang dari sejam. Macam x percaya jom tengokKlik Sini 
ping your blog, website, or rss feed for free my ping in totalping.com Page Rank Check