Gambar Model Sofea Putih Pada Asalnya Mempunyai BatangPrevious Article
Aizat Gantikan Yuna Di AJL 27Next Article
Breaking News
  • Anwar Saman Muhammad Azri RM100 Juta KUALA LUMPUR - Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini memfailkan saman fitnah RM100 juta terhadap pemblog Papa Gomo berhubung penyiaran perkataan dan beberapa keping gambar 'intim' yang mengaitkan [...]
  • Blogger Papa Gomo Disaman RM100 Juta Oleh AnwarBlogger Papa Gomo Disaman RM100 Juta Oleh Anwar Kalau nak DSAI saman GOMO satu persatu sampai ke penhujung nyawa pun tak habis. Terlalu banyak artikel fitnah dalam blog GOMO. Ehh jap, [...]
  • Terkini, Membeli-Belah Di Tesco Hanya Dari RumahSebelum ini, kami pernah berkongsi akan mengenai pihak Tesco Malaysia yang akan membolehkan pengguna membeli-belah pelbagai barangan runcit dan harian mereka terus melalui web. Kini nampaknya perkhidmatan tersebut telah pun [...]

Latest Hot

Kisah Banduan Suka Pasang Bebola Tayam Pada Zåkar

Article   0 Comments
Line Spacing+- AFont Size+- Print This Article
Kisah-kisah dari dalam penjara memang seronok untuk dibaca kerana ia selalunya boleh mendatangkan keinsafan kepada mereka yang membacanya.
Mungkin tidak ramai di antara kita tahu, ada di kalangan blogger, merupakan petugas penjara ataupun wadar.
Seperti biasa, mereka jarang mendedahkan identiti masing-masing, biasalah…kakitangan kerajaan.
Apatah lagi bila bertugas dalam bidang yang melibatkan keselamatan seperti kakitangan Jabatan penjara.
Ada satu blog yang penulisnya mendakwa adalah petugas jabatan berkenaan.
Blog http://samestrongvillage.blogspot.com ni dah lama tak aktif, kali terakhir ia dikemas kini pun kira-kira dua tahun lepas.
Tetapi ada satu entry di dalam blognya yang menarik untuk kita baca.
Ia mengenai seni ‘tayam’ atau memasukkan sesuatu di dalam lapisan kulit zakar yang sering dilakukan oleh banduan.
Mungkin sebab bosan terperuk dalam pintu besi, mereka terdorong untuk buat kerja ‘gila-gila’.
Yang pasti, menurut blogger itu, kegiatan tersebut bertujuan memberi kepuasan seks kepada teman wanita mereka (itupun kalau mereka tak kena penjara seumur hayat atau gantunglah kan).
Ini kisahnya;
TAYAM UNTUK APA?
Ape itu “TAYAM” ade sape2 ade experience….
Benda nie biasanya dibuat/dilakukan oleh orang yang pernah kena penjara senang cakap sangat popular di penjara … mereka akan masukkan sejenis benda berbentuk bulat bersaiz telur cicak atau kacang tanah yang diperbuat daripada plastik di bawah lapisan kulit di zakar mereka…
saiz tayam biasanya kecil sedikit dari saiz kacang tanah
ada juga yang masukkan besi ‘bearing’… tetapi benda ni effect kepada kesihatan kerana besi akan berkarat bila dah lama sangat dok kat dalam lapisan kulit ni….
kebiasaanya,kaca ,plastik batang berus gigi yang dibentuk menjadi bulat/lonjong akan digunakan kesannya… zakar akan berbonjol2 dan tujuan utamanya untuk memberi kenikmatan seks pada wanita…
Pengalaman aku pernah tengok 24 biji tayam di tanam dalam kemaluan seorang banduan berbangsa cina.bila di tanya apa kelebihannya dia pun tak jawab cuma senyum je.
ada juga aku buat servey tentang tayam ni kat banduan dan hampir kebanyakkan banduan mempunyai sekurang2 nya sebiji tayam.termasuklah banduan melayu.bila di tanya proses memasukkan bearing atau tayam ni sebenarnya mereka mengambil risiko yang sangat tinggi.
tanpa menggunakan antiseptic atau pembunuh kuman lapisan kulit pada zakar akan di belah sedikit bagi memasukkan tayam ini.lapisan kulit ini akan dibiarkan bercantum sendiri dalam tempoh seminggu hingga dua minggu ada kes tayam yang di buat telah dijangkiti kuman dan menyebabkan zakar menjadi kudis dan tayam terpaksa dikeluarkan semula.
Bagi mereka apalah yang nak dirisaukan hanya sebiji bebola plastik atau kaca yang ditanam dalam zakar untuk memuaskan pasangan mereka.
Walaupun ramai juga yang berstatus bujang.so faham faham je lah mesti buat projek haram.atau panjat rumah ayam.Dari segi hukum dah tentu haram kerana mengubah kejadian tuhan.
kekadang geram juga aku tengok benda-benda macam ni sampai tersasul panggil taik ayam..
TAYAM kalau di terbalikan jadi MAYAT.
Info ini bukan untuk diikut tapi sekadar maklumat untuk anda.

Comments

Tak Lupa Komen

Article   0 Comments
Banner
Banner
Banner
Banner
Advertise Text Here[RM20]

Rahsia Besarkan Zakar DENGAN Mudah Klik Sini 

Rahsia Awek Muda dan Kekal Cantik Klik Sini 

Petua Tahan Lama Jimak Di Ranjang Klik Sini 

Cara Nak Henan Awek DENGAN Senang Klik Sini 

Cara jemput rezeki 3 angka kurang dari sejam. Macam x percaya jom tengokKlik Sini 
ping your blog, website, or rss feed for free my ping in totalping.com Page Rank Check