Sebab Oral Dan Mee Kari Patut DipisahkanPrevious Article
Model Melayu Pahang Yang Suka BerbogelNext Article
Breaking News
  • Anwar Saman Muhammad Azri RM100 Juta KUALA LUMPUR - Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini memfailkan saman fitnah RM100 juta terhadap pemblog Papa Gomo berhubung penyiaran perkataan dan beberapa keping gambar 'intim' yang mengaitkan [...]
  • Blogger Papa Gomo Disaman RM100 Juta Oleh AnwarBlogger Papa Gomo Disaman RM100 Juta Oleh Anwar Kalau nak DSAI saman GOMO satu persatu sampai ke penhujung nyawa pun tak habis. Terlalu banyak artikel fitnah dalam blog GOMO. Ehh jap, [...]
  • Terkini, Membeli-Belah Di Tesco Hanya Dari RumahSebelum ini, kami pernah berkongsi akan mengenai pihak Tesco Malaysia yang akan membolehkan pengguna membeli-belah pelbagai barangan runcit dan harian mereka terus melalui web. Kini nampaknya perkhidmatan tersebut telah pun [...]

Latest Hot

Apabila Model Gemuk Tanpa Pakaian

Article   0 Comments
Line Spacing+- AFont Size+- Print This Article
Untuk menjadi model, biasanya seorang wanita dituntut untuk memiliki badan langsing dan tubuh yang tinggi semampai. Lalu bagaimana bila wanita yang super gemuk (obesitas) dengan berat badan lebih dari 200 kg yang dijadikan model telanjang?

Berikut 7 wanita super gemuk yang menjadi model telanjang seorang fotografer, seperti dilansir SWNS, Jumat (21/12/2012):

1. Fotografer yang ‘melawan arus’

Orang dibalik foto-foto vulgar ini adalah Yossi Loloi (36 tahun), seorang fotografer asal Itali, yang ingin menonjolkan obesitas sebagai objek seni.


2. Model dengan tubuh lebih dari 200 kg
Setiap wanita yang menjadi modelnya minimal memiliki berat badan 190,5 kg dan yang terberat adalah 273 kg.


3. Super-sized Big Beautiful Women
Yossi mencari model dengan mulai mengumpulkan wanita-wanita New York dalam ‘fat acceptance’ scene pada tahun 2006, di mana ia mulai mengambil gambar provokatif wanita, yang dikenal dengan SSBBW (Super-sized Big Beautiful Women).


4. Cantik tak harus kurus
“Saya ingin menunjukkan bahwa kecantikan tidak dimiliki oleh orang-orang kurus saja,” kata Yossi.


5. Gemuk dan tak sehat
Dengan tubuhnya yang super gemuk, tentu banyak ancaman kesehatan yang mengintai. Salah satu model Yoyoi pun tampak tidak sehat dan tak sanggup berdiri, hingga harus berbaring atau duduk di sofa.


6. Gemuk dan ancaman kesehatan

Foto-foto Yossi bertujuan untuk menghilangkan diskriminasi feminisme terhadap orang-orang bertubuh gemuk. Namun bagaimana dengan masalah kesehatan?

Kelebihan berat badan atau obesitas dapat menyebabkan berbagai masalah kesehatan, antara lain penyakit jantung, diabetes, stroke dan bahkan beberapa jenis kanker. Penyakit ini dapat berdampak serius pada kualitas hidup seseorang dan dapat menyebabkan kematian dini.Sumber health.detik.com

Comments

Tak Lupa Komen

Article   0 Comments
Banner
Banner
Banner
Banner
Advertise Text Here[RM20]

Rahsia Besarkan Zakar DENGAN Mudah Klik Sini 

Rahsia Awek Muda dan Kekal Cantik Klik Sini 

Petua Tahan Lama Jimak Di Ranjang Klik Sini 

Cara Nak Henan Awek DENGAN Senang Klik Sini 

Cara jemput rezeki 3 angka kurang dari sejam. Macam x percaya jom tengokKlik Sini 
ping your blog, website, or rss feed for free my ping in totalping.com Page Rank Check