11 Kebaikkan Memelihara Kucing Dari Segi KesihatanPrevious Article
Ciri Wanita Yang Layak Dengan Hantaran Rm10,000 Ke AtasNext Article
Breaking News
  • Budak Mati Lintah Masuk Dalam DuburJELI: Sukar dipercayai, namun, itu hakikatnya apabila seekor lintah memasuki dubur seorang kanak-kanak berusia 10 tahun ketika mandi di sungai berdekatan rumahnya dipercayai menjadi punca dia meninggal dunia di hospital, [...]
  • Cara Untuk Merasakan Kehadiran AllahKita sentiasa dapat merasakan diri sebagai anak kepada seorang ibu bukan? Sekiranya kita mempunyai suami/isteri, kita sentiasa merasakan suami kepada seorang isteri atau isteri kepada seorang suami. Perasaan ini tidak [...]
  • Artis Jelita Dan Seksi India 2010 AnushkaTrishaShreyaAsinThamannaNamithaShruthi HaasanHansika MotwaniGenelia. "xlupa untuk Share Kat Facebook juga yea,TQ" [...]

Latest Hot

Akibat Orgasme Setiap Hari,Wanita Bunuh Diri

Article   0 Comments
Line Spacing+- AFont Size+- Print This Article

Seorang wanita bernama Gretchen Molannen (39 tahun)  ditemui mati dirumahnya dugan sementara ia bunuh diri karena tidak tahan dengan ganguan mastrubasi yang ia alami yakni sering melakukan orgasme berkali kali setiap hari.

Polisi sampai saat ini masih belum bisa memberikan keterangan terkait kasus ini namun Gretchen Molannen mengalami ganguan kesehatan yang jarang dialami oleh wanita manapun ia mengalami ganguan gairah seksual persisten, yaitu suatu kondisi yang mana ditandai dengan adanya gairah seksual secara terus menerus di dalam tubuhnya, seperti dikutip dari Foxnews, Kamis (6/12/2012).
Orang yang mengalami ganguan ini biasanya akan selalau melakukan mastrubasi sampai mendapatkan kepuasan seksual namu nkepuasn ini hanya bertahan sebntar dan akan melakukan mastrubasi sampai berkali kalai selama satu hari.
Gretchen Molannen telah mengalami ganguan ini selama 16 tahun, kadang ia sampai harus melakukan masturbasi sebanyak 50 kali dan berkali-kali orgasme. Namun pada 10 tahun pertama ia tidak tahu apa yang terjadi di dalam tubuhnya dan gangguan apa yang ia miliki.
Iapun berusahan menahan kelainan yang dialaminya ini dan berusaha seperti orang normal dan bekerja sperti biasanya namun ternyata penyakitnya ini memang membuatnya terganggu sehinga ia memutuskan untuk berhenti dari pekerjaanya dan berusaha untuk 3 x bunuh diri.

Comments

Tak Lupa Komen

Article   0 Comments
Banner
Banner
Banner
Banner
Advertise Text Here[RM20]

Rahsia Besarkan Zakar DENGAN Mudah Klik Sini 

Rahsia Awek Muda dan Kekal Cantik Klik Sini 

Petua Tahan Lama Jimak Di Ranjang Klik Sini 

Cara Nak Henan Awek DENGAN Senang Klik Sini 

Cara jemput rezeki 3 angka kurang dari sejam. Macam x percaya jom tengokKlik Sini 
ping your blog, website, or rss feed for free my ping in totalping.com Page Rank Check