Plat Motor Besar GilerPrevious Article
Sebab Mayat Firaun Masih Kekal TerpeliharaNext Article
Breaking News
  • Anwar Saman Muhammad Azri RM100 Juta KUALA LUMPUR - Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini memfailkan saman fitnah RM100 juta terhadap pemblog Papa Gomo berhubung penyiaran perkataan dan beberapa keping gambar 'intim' yang mengaitkan [...]
  • Blogger Papa Gomo Disaman RM100 Juta Oleh AnwarBlogger Papa Gomo Disaman RM100 Juta Oleh Anwar Kalau nak DSAI saman GOMO satu persatu sampai ke penhujung nyawa pun tak habis. Terlalu banyak artikel fitnah dalam blog GOMO. Ehh jap, [...]
  • Terkini, Membeli-Belah Di Tesco Hanya Dari RumahSebelum ini, kami pernah berkongsi akan mengenai pihak Tesco Malaysia yang akan membolehkan pengguna membeli-belah pelbagai barangan runcit dan harian mereka terus melalui web. Kini nampaknya perkhidmatan tersebut telah pun [...]

Latest Hot

Koleksi Alasan Lucu Mat Rempit Bila Ditahan Polis

Article   2 Comments
Line Spacing+- AFont Size+- Print This Article



Situasi : Anda ditahan oleh pihak polis kerana kenderaan anda bergerak melebihi had kelajuan yang ditetapkan

Polis: Cik! Kenapa pandu laju sangat nie? tak sabar nak jumpe malaikat ke?

Hanafi: err.. tuan.. nak buat macam mane. dah motor saya ni laju.. kalo tanak bagi saya bawak laju, kenapa tetapkan meter ni sampai 160km/j?.. skali sy pulas minyak.. meter naik… asal sy pulas je… meter naik… saya takot rosak meter saya kejap naik, kejap turun.. kejap naik tuan.. kang jahanam meter sy tak pasal kne ganti baru.. tuan nak ganti ke? lagipon minyak motor saya ni penuh..

Polis: @#$@#^#%^




Situasi: Anda telah melanggar lampu isyarat


Polis: Aduhaiii.. cik… kenape la pegi redah je… kenapa taknak berhenti??

Badri: lo? asal kene berhenti plak??

Polis: Kan masa cik redah tadi lampu merah??

Badri: Apa kaitan dengan berhenti??

Polis: Merah kan tanda berhenti!!

Badri: Lo??.. kenapa tak tulis berhenti kat lampu merah tu? aku ingatkan rosak lampu tu.. kejap merah, kejap kuning, kejap hijau… selagi tak nmpak tanda berhenti… aku redah je la..

Polis: wargh!!!!!!



Situasi: Anda ditahan kerana tidak mempunyai lesen, tapi memandu di jalan raya..



Alasan 1:

Polis: dik.. mintak lesen…

Hanafi: erk!!.. pehal plak mintak lesen orang nip?

Polis: saya nak tengok lesen adik… tah ada tah tidak..

Hanafi: ehh… sorry sket ye?.. pehal nak tengop lesen owng nip.. saya bayar RM490 taw untuk sebijik lesen ni!! senang-senang je mintak org punye.. nak lesen pergi amek sendiri la!! bayar sendiri la!! ingat boleh dapat free ke? berak pon kene bayar!! (lagi best korang terus tinggalkan polis tu)

Polis: jengkreng kongkeng perem peng heng punye bdak..


Alasan 2:

Polis: Dik mintak lesen!!

Hanafi: hoih!!! pehal ni.. gila ke! tadi saya nak bagi lesen saya kat polis yang duk belakang sana tu… ingat saya ada berapa banyak lesen ha?? kalo nak jgak pegi mintak la kat polis belakang sana nun.. dlm 5 kilo meter dari sini.. lebih senang tuan buat la lesen sendiri!! ape ni… hoihh!!!!

Polis: Sewel pny budak…

Situasi: Anda di tahan kerana membuat aksi merbahaya di jalanraya

Polis: ni sorg agi.. motor tayar 2 bagi kasik 1.. pehal korang angkat tayar depan haa?

Hanafi: erk… begini tuan.. kitorg bukan merempit.. tadi saya dan geng-geng saya nampak lipas lalu depan motor kitorg.. kalo kitorg langgar, zalim namanya.. semut pun Nabi elak.. ni kan pulak lipas.. apa salahnya kalo kita ikut Nabi.. jadi kitorg angkat la tayar motor kitorg nak bagi penghormatan pada lipas ni.. kasik diorg chan nak idop.. kalo dia mati.. sape nak tanggung keluarga dia ni..

Polis: aduh!!! kene lagi!!




Situasi: Anda ditahan kerana anda membonceng, sedangkan anda baru lesen L



Polis: Dik.. tau tak adik da buat salah ni.. adik baru pegang lesen L.. mane boleh membonceng..

Badri: Lesen L untuk sorang je kan?

Polis: A’ah.. tau pun,… abes kenapa membonceng??

Hanafi: dah sekarang saya pegang L, kawan saya badri pon pegang lesen L.. kitorg ada 2 L jadi kitorg boleh naik 2 orang la satu motor.. lagi pon depan dan belakang sticker L ada.. 2 Sticker L, dan 2 Pegang lesen L…. Sorry ye tuan…

Polis: warghh!! kenapa dunia ini begitu kejam!!!

Situasi: Anda ditahan kerana telah melanggar sebuah Bas di tepi jalan dengan sengaja..

Polis: awat hang pi langgaq bas tu? nak mampuih ka?

Badri: Begini tuan.. saya ni takot sikit dengan lipas.. sewaktu saya syok memandu tadi.. saya ternampak seekor lipas bermundar-mandir di depan kereta saya, tuan.. takan saya nak turun dari kereta pastu pegi bunuh lipas tu.. jadi senang citer, sy langgar la bas tu.. tujuan saya nak bagi lipas tu mati… hehehe

Polis: hampes!!! hampes!!!

Situasi: Anda ditahan oleh pihak JPJ kerana anda telah memasang tint gelap pada cermin kenderaan anda (kecuali cermin sisi)

JPJ: cik tau tak? perbuatan cik ni salah… kat Malaysia tinted gelap xleh pakai.. harram… kalo nak pasang, pegi london la..

Hanafi: Begini cik.. minggu lepas, isteri saya yang baru belajar bawak kete telah memandu kereta saya ke tempat kerja nya.. dalam perjalanan pulang, isteri saya hilang kawalan lalu menjunam jatuh ke dalam longkang… dengan izin Allah, isteri saya dapat diselamat kan..

JPJ: hoh???…

Situasi: Anda ditahan pihak polis kerana kenderaan anda tidak mempunyai cermin sisi

Polis: Dik!! mana cermin sisi motor ni? bukan ke mase adik beli motor ni cermin sisi ada lagi?

Hanafi: erk… pembetulan,… motor ni bukan saya beli.. ayah saya ek?? sorry sket.

Polis: Lantak la.. mana perginya cermin sisi ni??

Hanafi: Pagi tadi, kucing saya telah melanggar cermin yang ada kat umah kami.. jatuh berkecai la cermin tu.. kebetulan masa tu kakak dan mak saya nak pergi kerja.. jadi diorg kene la besolek dlu… jadi saya terpaksa la cabot cermin sisi saya tu..

Polis: takkan sampai kedua-dua cermin awak cabot.

Hanafi: Ye la.. kakak saya satu.. mak saya satu… diorg make-up berjam-jam.. jadik xleh share,,

Polis: (sambil menghentak kepala otaknya kat kereta peronda) warghh… tensionn.. tension.. *dush*.. *dush*…




Situasi: Anda diminta ke balai kerana ditangkap memandu dalam keadaan mabuk…

Polis: Encik… jom ikot saya ke balai..

Hanafi: ape ni? buat ape kat sana? situ tempat korang la.. korang punya kandang.. pehal ajak aku kat sana plak?.. aku ada umah la woi.. aku beli mahal umah tu.. tanak la duk kat balai korang tu.. da la busuk.. muke korang kat sane sume keras macam batu.. tak senyum langsung.. tanak la.. ajak la orang lain !!

Polis: Warghh… tension la aku jadik polis…

Situasi: Seorang polis trafik meninggal dunia akibat dilanggar oleh seseorang.. dan anda telah disyakki…

Polis: Kenapa hang pi langgar member aku tu? buang tebiat dah ke?

Badri: takde la.. dah dia duk terlambai-lambai kat aku.. aku ingatkan dia suke kat aku.. masalah skang ni.. aku bukan gay.. kalo aku gay aku layan la mamat duk tengah jalan tu.. dah macam orang giler… aku takot dia rogol aku.. jadik aku langgar dia dlu seblum dia rogol aku..

Polis: tak pupus lagi manusia macm ko ni ek???

Sila Share Kat Facebook,TQ

Comments

Tak Lupa Komen

Article   2 Comments
Banner
Banner
Banner
Banner
Advertise Text Here[RM20]

Rahsia Besarkan Zakar DENGAN Mudah Klik Sini 

Rahsia Awek Muda dan Kekal Cantik Klik Sini 

Petua Tahan Lama Jimak Di Ranjang Klik Sini 

Cara Nak Henan Awek DENGAN Senang Klik Sini 

Cara jemput rezeki 3 angka kurang dari sejam. Macam x percaya jom tengokKlik Sini 
ping your blog, website, or rss feed for free my ping in totalping.com Page Rank Check