30 Penduduk Ditawan Pengganas Sulu Selama 8 JamPrevious Article
Teori Senjata Pengganas Sulu Dibekalkan Oleh Kapal Perang USNext Article
Breaking News
  • Budak Mati Lintah Masuk Dalam DuburJELI: Sukar dipercayai, namun, itu hakikatnya apabila seekor lintah memasuki dubur seorang kanak-kanak berusia 10 tahun ketika mandi di sungai berdekatan rumahnya dipercayai menjadi punca dia meninggal dunia di hospital, [...]
  • Cara Untuk Merasakan Kehadiran AllahKita sentiasa dapat merasakan diri sebagai anak kepada seorang ibu bukan? Sekiranya kita mempunyai suami/isteri, kita sentiasa merasakan suami kepada seorang isteri atau isteri kepada seorang suami. Perasaan ini tidak [...]
  • Artis Jelita Dan Seksi India 2010 AnushkaTrishaShreyaAsinThamannaNamithaShruthi HaasanHansika MotwaniGenelia. "xlupa untuk Share Kat Facebook juga yea,TQ" [...]

Latest Hot

Kena Sediakan Surat Wasiat Sebelum Ke Lahad Datu

Article   0 Comments
Line Spacing+- AFont Size+- Print This Article
Kena Sediakan Surat Wasiat Sebelum Ke Lahad Datu

Petang tadi aku duk lepak ngan member-member polis PGA, dlm sembang2 ada sembang pasal LD.. aku bertanya nama korang ada potensi tak nak ksana.. diaorang tersenyum jer, surat utk sesiapa yg sudi untuk menawarkan diri dah keluar.. tp mereka ambil respond senyap tunggu kena panggil baru pergi.. siapa yg kesana semua kena siapkan surat wasiat.. kesian jgak tengok member2 PGA ni.. aku dpt rasakan mereka pun berasa susah hati kesana.. nak2 baru terima berita ttg kematian anggota ATM sbb ambush.. mereka ckp serangan mcm ni susah sesiapa boleh kena…

dlm borak2 aku tanya, knapa tak ATM je ambik alih.. apa yg diberitahu, mcm biasalah pasal perjanjian geneva (dlm hati aku perjanjian tu mcm membuang masa jer) aku diam dan mendengar.. satu kenyataan yg keluar dari mereka yg membuatkan aku terfikir.. kalau ATM ambik alih kws tersebut memang kira declare perang… dan secara tak lansung kita akan berperang dgn warga filipina.. bila dlm keadaan berperang pihak sesiapa shj boleh masuk campur selain filipina mcm US atau sesiapa shj.. aku terdiam mgkin ada benar juga katanya.. dan sbb itu mengapa disana berperang ttp atas tiket polis…

kata2 dia buat aku terfikir dan berfikir negara kita sgt kaya dgn sumber asli, diluar sana ramai yg amat mengidamkan sumber asli kita.. bg mereka ini adalah satu peluang yg baik utk merompak dlm kesempatan..

andaian aku, dunia skrg kekurangan sumber asli.. mana2 negara yg byk sumber asli selalunya mesti jd mangsa dgn kuasa2 besar lebih2 lg kita adalah sebuah negara islam dan boleh kata kita semua disini mau menaikkan islam… cita2 dan angan2 serta harapan umat islam malaysia hampir tercapai bila mengharapkan perubahan terhadap PRU13 ini.. bayangkan ISLAM bangkit slepas pru, maka apakah musuh2 islam disana akan membiarkan ISLAM itu bangkit…???? ohh tidakkkk…. ingat saja pesan Allah dlm quran who is our enemy…??? mereka ttkan membiarkan kita begitu shj…

Perkara ini lebih amat menakutkan bila pernah aku terbaca jiran sebelah kita yg kecil tu sentiasa bersedia.. dan utk makluman warga mereka sudah byk menetap dinohor dn membeli tanah dan rumah.. aku tk dpt bygkan kalau mereka itu sbenarnya dah bersiap sedia menunggu trigger utk kluar menunjuk belang…

BACA:  Amah Indonesia Dapat RM90 Juta Wasiat Dari Majikan
BACA:  Wasiat Ayah Linda Onn Suruh Dato Fazley Jaga
teringa kisah perang zaman jepun… kita sangkakan mereka dtg dari bawah rupanya menyelusup dari atas.. secara jujurnya aku tk senang hati smenjak kes pencerobohan sehingga hari ini…

tiba2 aku merasakan setiap statment yg kluar dari KPN rupanya ada makna disebaliknya.. biarlah kita berperang atas tiket polis dan sama2 kita berdoa semoga ianya terkawal.. dan tak perlulah kita argue lagi kenapa polis bkn atm.. ada sbb yg lagi besar mgkin kita tidak tahu ttp mereka tahu… dan tk perlulah kita argue kenyataan kpn bila mengatakan keadaan sana terkawal mgkin ada sbb disitu yg kita tk nmpak tp mereka nmpak… aku harap ini hnyalah andaian yg tidak benar.. - hj_maikel carigold

Comments

Tak Lupa Komen

Article   0 Comments
Banner
Banner
Banner
Banner
Advertise Text Here[RM20]

Rahsia Besarkan Zakar DENGAN Mudah Klik Sini 

Rahsia Awek Muda dan Kekal Cantik Klik Sini 

Petua Tahan Lama Jimak Di Ranjang Klik Sini 

Cara Nak Henan Awek DENGAN Senang Klik Sini 

Cara jemput rezeki 3 angka kurang dari sejam. Macam x percaya jom tengokKlik Sini 
ping your blog, website, or rss feed for free my ping in totalping.com Page Rank Check