Gambar Hot Ratu Cantik USA 2012Previous Article
Lagi Gambar Neelofa Berkemban Seksi Ala PlayboyNext Article
Breaking News
  • Soalan Peperiksaan SPM Pun Jadi Medan PolitikSoalan Peperiksaan SPM Pun Jadi Medan Politik Kementerian Pelajaran Malaysia tidak bertanggungjawab berhubung soalan peperiksaan percubaan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) tahun ini yang mempunyai soalan mengenai perhimpunan BERSIH 3.0.  Menurut seorang jurucakap [...]
  • Boobstagram, Laman Sosial Untuk Berkongsi Gambar PayudaraBoobstagram, Laman Sosial Untuk Berkongsi Gambar Payudara Sejak  penggunaan internet yang meluas , pelbagai website sosial muncul dari myspace, Friendster, kemudian ada Facebook, Twitter, dan Instagram. Terkini dan sedang hot Boobstagram [...]
  • Dipanah Petir Ketika Pegang TelefonDipanah Petir Ketika Pegang Telefon “Ketika itu terdetik di hati saya mungkin anak bongsu saya sudah meninggal. Lalu dalam keadaan gelap saya dapat capai telefon bimbit isteri sebagai sumber cahaya dan [...]

Latest Hot

Cara Buat Isteri Klimaks (Bacaan Dewasa)

Article   0 Comments
Line Spacing+- AFont Size+- Print This Article


Macamana nak percaya kalau dah jimak dua tiga kali semalam pun isteri masih terkapai. Andai berterusan keadaan itu, lambat laun isteri anda akan jadi batang pisang ketika dijimak. Bosan. Tak ada ‘thrill’. Bila mana isteri sudah hilang minat untuk melayan suami di ranjang, maka suami pun mulalah lepak dengan kawan-kawan di kedai kopi dan hubungan suami isteri terus dingin, sedingin salji di kutub utara.
Jika isteri sudah berani menaikkan suara terhadap suami kerana rasa sayang dan hormat sudah luntur, maka kelelakian suami pun turut kendur. Apabila kedua-dua pasangan hilang minat, isteri akan cepat putus haid dan suami pula akan menghadapi masalah ‘prostate’.
Cuba bayangkan bagaimana sayangnya isteri terhadap suami kalau setiap kali dijimak, dia dapat merasakan nikmat sebenar hubungan kelamin. Dan cuba bayangkan keadaan sebaliknya betapa kuat jeritan batin si isteri ketika ditinggal terkapai sendirian sedangkan suami terus berdengkur lena setelah ‘air gatalnya’ terpancut keluar.
Jangan biarkan isteri menderita. Buangkan rasa ego dan jadilah seorang suami perkasa. Kalau masih sukar untuk mengklimakskan isteri dengan jimak, hadiahkan klimaks itu kepadanya sebelum jimak.

Bagaimana?
Setelah rutin cumbuan pra jimak selesai, alaskan punggung isteri dengan bantal supaya bahagian kemaluannya terangkat sedikit. Keadaan ini akan memudahkan suami ’sujud’ di situ. Jangan lupa mengalas bantal dengan kain untuk mengelak bantal basah.
Dengan keadaan terkangkang dan pangkal peha tersandar di bahu suami, mulakan ‘warm up’ dengan membelai kedua-dua tebing Sungai Nil menggunakan bibir dan lidah. Setelah isteri mula kegelian, utik-utik lah suis ‘Pintu Syurga’ dengan hujung lidah. Ketika ini isteri akan mula mengerang halus dan manja sementara bahagian sulitnya pula akan bergerak kekiri kekanan secara refleksi.
Mana boleh nak buat macam tu. Loya. Bacin. Busuk.
Alat kelamin perempuan yang sihat sebenarnya tidak berbau. Sama dengan zakar lelaki. Aroma yang kurang menyenangkan itu adalah bau peluh terperap. Macam bau ketiak. Tidak juga berbeza dengan bau ketika lelaki membuka seluar dalam setelah berjam-jam dipakai. Kerana itulah, pasangan digalak mandi dan membersih diri sebelum masuk ke bilik tidur.
Kalau dibiarkan biji kelentit terus mengelak dari utikan lidah, isteri tidak akan mencapai klimaks. Dia cuma akan rasa ngilu. Ketika inilah suami harus mengubah teknik supaya biji kelentit tidak dapat lari dari belaian berterusan.
Rangkul kedua-dua peha isteri dengan tangan untuk membatasi pergerakan punggungnya. ‘Kunci’ serombong biji kelentitnya dengan kedua-dua bibir untuk memudahkan lidah suami menggentel biji kelentit yang sudah mula membengkak. Kalau serombong kelentit tidak dicengkam dengan bibir nescaya terlepas ’suis’ dan terbantutlah proses mengklimakskannya.

Berapa lama lidah harus bekerja sebelum isteri klimaks?

Terpulang kepada kecekapan lidah menggesel biji tanpa henti. Ke atas ke bawah ke kiri ke kanan tanpa henti. Itu adalah pra syaratnya. Antara dua hingga lima minit. Kalau tergendala atau terlepas, dia tidak akan mencapai kemuncak. Untuk menambah kenikmatan isteri, sambil menggesel biji dengan lidah, tarik atau sedut sekeliling serombong kelentit yang kini sudah pun kukuh terkunci oleh kedud-dua bibir anda. Ketika itu anda akan rasa puas mendengar decibel suara insan tersayang meninggi dalam kelazatan.

Macam mana nak tahu isteri dah klimaks?

Ketika lidah sedang rancak menjalankan kewajipan, peha dan punggungnya akan tersentak-sentak, menggeletar serta suara mengerang berpanjangan keluar secara otomatik dari kerongkongnya. Teruskan sampai dia mengaku kalah dan meminta suami yang kini amat disayanginya berhenti. Kalau anda yakin dia sudah benar-benar tewas, hentikanlah. Jangan disiksa isteri kerana klimaks yang berlebihan akan mengakibatkan dia lesu berhari-hari. Dan farajnya pula akan terlopong. Tak ada grip langsung. Kalau dijimak pun dia tak ada respon walaupun dia cuba untuk memberi layanan.
Kalau suami yang teliti, dia akan dapat melihat tebing Sungai Nil yang sebelum itu cuma kelihatan biasa tapi kini sudah montok dan tinggi berganda. Sekiranya dipegang, ia akan terasa pejal disebabkan aliran darah yang aktif dikawasan berkaitan. Tak seronok ke tengok masa tu? Terasa keperkasaan sebagai lelaki. Ciri suami hebat.
Selesai jimak, isteri tidak lagi akan ‘menjerit tanpa suara’ walaupun suami terpancut awal macam ayam jantan kerana dia sudah puas. Tapi kalau suami dapat mengklimakskan isteri dengan jimak, bererti dua jenis klimaks dapat dinikmati dalam satu sessi. Mungkinkah anda boleh melakukannya?
Kalau anda percaya bahawa ‘Empire Rom’ tidak terbina dalam sehari, maka anda sudah mula dapat melakar keyakinan bahawa tiada yang mustahil asalkan ada kemahuan. Tanamkan motto dalam diri “jika orang lain boleh, kenapa aku tidak”.
Seorang maanusia tidak terus menjadi pakar dengan sekali cuba. Kemahiran itu terhasil dari kegigihan yang tidak mengenal erti kekalahan. Kalau tidak atau kurang berjaya pada percubaan pertama, jangan jemu mencuba lagi. Atau dalam B.I. “never give up”.
Tanggung jawab ‘batin’ suami bukan sekadar menabur benih kedalam rahim isteri untuk disemai penyambung zuriat tapi memberi kepuasan sehingga dia akan meratap merintih sepanjang hayat andai ditakdir dia kehilangan ’lelaki’ yang tidak akan ada penggantinya.
Tidak tefikirkah bahawa anda juga boleh menjadi lelaki seperti itu?

Comments

Tak Lupa Komen

Article   0 Comments
Banner
Banner
Banner
Banner
Advertise Text Here[RM20]

Rahsia Besarkan Zakar DENGAN Mudah Klik Sini 

Rahsia Awek Muda dan Kekal Cantik Klik Sini 

Petua Tahan Lama Jimak Di Ranjang Klik Sini 

Cara Nak Henan Awek DENGAN Senang Klik Sini 

Cara jemput rezeki 3 angka kurang dari sejam. Macam x percaya jom tengokKlik Sini 
ping your blog, website, or rss feed for free my ping in totalping.com Page Rank Check