Gambar Sebenar Rey MysterioPrevious Article
Kenapa Gadis Kita Suka Nikah Bangsa Asing?Next Article
Breaking News

Latest Hot

Bunga Termahal Di Dunia

Article   0 Comments
Line Spacing+- AFont Size+- Print This Article

Bunga yang aku maksudkan itu ialaha bunga saffron…aku rasa kebanyakkan dah tahu kebaikkan dan fungsi bunga ini kan…so memang tak boleh dinafikan lagi la kenapa bunga ini menjadi mahal…

Bunga yang dah siap diproses dan untuk di jual harganya $3500 sekilogram…huhuhuuhu (konferm kaya tokey saffron ni)…Ladang saffron yang aku nak share ni terletak di Pampura Plantation, India…jom kita tengok proses dari menuai hingga lah proses jualan bunga ni~

Proses menuai bunga saffron

Memisahkan stigma dari bunga

Stigma dan bunga saffron

Proses menimbang stigma saffron

Sedia untuk dijual

source

Comments

Tak Lupa Komen

Article   0 Comments
Banner
Banner
Banner
Banner
Advertise Text Here[RM20]

Rahsia Besarkan Zakar DENGAN Mudah Klik Sini 

Rahsia Awek Muda dan Kekal Cantik Klik Sini 

Petua Tahan Lama Jimak Di Ranjang Klik Sini 

Cara Nak Henan Awek DENGAN Senang Klik Sini 

Cara jemput rezeki 3 angka kurang dari sejam. Macam x percaya jom tengokKlik Sini 
ping your blog, website, or rss feed for free my ping in totalping.com Page Rank Check