Gambar Kucing Yang Poyo Dapat Loceng Baru (10pic)Previous Article
Gambar Lawak Sekali Pandang Macam LucahNext Article
Breaking News
  • Soalan Peperiksaan SPM Pun Jadi Medan PolitikSoalan Peperiksaan SPM Pun Jadi Medan Politik Kementerian Pelajaran Malaysia tidak bertanggungjawab berhubung soalan peperiksaan percubaan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) tahun ini yang mempunyai soalan mengenai perhimpunan BERSIH 3.0.  Menurut seorang jurucakap [...]
  • Boobstagram, Laman Sosial Untuk Berkongsi Gambar PayudaraBoobstagram, Laman Sosial Untuk Berkongsi Gambar Payudara Sejak  penggunaan internet yang meluas , pelbagai website sosial muncul dari myspace, Friendster, kemudian ada Facebook, Twitter, dan Instagram. Terkini dan sedang hot Boobstagram [...]
  • Dipanah Petir Ketika Pegang TelefonDipanah Petir Ketika Pegang Telefon “Ketika itu terdetik di hati saya mungkin anak bongsu saya sudah meninggal. Lalu dalam keadaan gelap saya dapat capai telefon bimbit isteri sebagai sumber cahaya dan [...]

Latest Hot

Izara Aishah Dah Mula Berlagak Tunjuk Belang

Article   0 Comments
Line Spacing+- AFont Size+- Print This Article

BOLEH dikatakan, semua orang tak suka menunggu dan meradang bila janji tak ditepati. Tapi bila sudah bertahun kerja dengan artis dan dunia hiburan, bab menunggu ini ibaratnya makan bertih jagung masa tengok wayang. Dah jadi satu keseronokan, tak sah kalau tak menunggu. Sambil menunggu boleh gosip-gosip. Jadi bahan ketawa.

Gosip pun gosip juga, tapi kalau dah menunggu tiga jam setengah, boleh berangin satu badan dibuatnya.

Diva cuma tak faham kenapa nama Izara Aishah yang makin mantap karier lakonan itu boleh terjebak dengan masalah disiplin dan buat ramai orang meroyan dengan perangai dia. Setahu Diva, Izara belum ada perangai lagi, pengurusan dia pun okey sahaja setakat ini.

Seperti disampaikan satu sumber, katanya dah macam orang bodoh gara-gara menunggu Izara untuk satu temu janji pertengahan minggu lalu.

“Janji pukul 3.30 petang, kami tahu dia ada satu acara lain, tapi tunggu juga sampai pukul 6.30 petang masih tak muncul. Jadi, angkat kaki, cabutlah apa lagi. Yang buat bertambah marah, bukan setakat lambat tapi sikap dan etika dia yang buat aku geram. Telefon tak angkat, mesej yang tak jawab. Elok sangatlah perangai macam tu,” katanya melepas geram.

Rasanya, itu bukan kali pertama, tapi malas nak dibesar-besarkan sahaja.

Dengarnya, Izara datang juga ke lokasi temu janji yang turut melibatkan rakaman satu program televisyen berkenaan. Sampai-sampai sahaja terus kena perli. Mahunya yang tak kena perli, semua orang termasuk artis senior lain macam nak mati tunggu dia seorang sampai pukul 7.30 malam baru nampak batang hidung. Berlakon dah rasa elok sikit, mulalah nak tunjuk belang.

Comments

Tak Lupa Komen

Article   0 Comments
Banner
Banner
Banner
Banner
Advertise Text Here[RM20]

Rahsia Besarkan Zakar DENGAN Mudah Klik Sini 

Rahsia Awek Muda dan Kekal Cantik Klik Sini 

Petua Tahan Lama Jimak Di Ranjang Klik Sini 

Cara Nak Henan Awek DENGAN Senang Klik Sini 

Cara jemput rezeki 3 angka kurang dari sejam. Macam x percaya jom tengokKlik Sini 
ping your blog, website, or rss feed for free my ping in totalping.com Page Rank Check