Rogol Anak Selepas Bagi Pil Perancang HamilPrevious Article
Punca Aaron Aziz Diserbu Dan Filem Romeo Kota DihalangNext Article
Breaking News
  • Anwar Saman Muhammad Azri RM100 Juta KUALA LUMPUR - Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini memfailkan saman fitnah RM100 juta terhadap pemblog Papa Gomo berhubung penyiaran perkataan dan beberapa keping gambar 'intim' yang mengaitkan [...]
  • Blogger Papa Gomo Disaman RM100 Juta Oleh AnwarBlogger Papa Gomo Disaman RM100 Juta Oleh Anwar Kalau nak DSAI saman GOMO satu persatu sampai ke penhujung nyawa pun tak habis. Terlalu banyak artikel fitnah dalam blog GOMO. Ehh jap, [...]
  • Terkini, Membeli-Belah Di Tesco Hanya Dari RumahSebelum ini, kami pernah berkongsi akan mengenai pihak Tesco Malaysia yang akan membolehkan pengguna membeli-belah pelbagai barangan runcit dan harian mereka terus melalui web. Kini nampaknya perkhidmatan tersebut telah pun [...]

Latest Hot

Bukan Niatku Berzina Dengan Ibu

Article   0 Comments
Line Spacing+- AFont Size+- Print This Article
Bukan Niatku Berzina Dengan Ibu

Bukan Niatku Berzina Dengan Ibu

xlupadotcom2

 

Ni keratan akhbar yang dipotong dan disimpan oleh penceramah tadi..Masa dia nak tunjuk buku hasil tulisannya, aku terpandang keratan ni kat belakang buku tu…

Aku pon tangkap la gambar kan. Dan keratan ni diambil dari surat khabar pada tahun 90-an… Aku pelik, kalau dulu pon ade benda ni terjadi, macam mana pula sekarang…

Aku jadi bingung sebentar,, mak dia sanggup paksa anak dia untuk bersama dengan emak dia? Sedangkan tu anak yang dia lahirkan dulu,, darah daging dia kot…

Cerita dia camni, dia dah berpisah dengan emak dia ni dah lama, ade dalam belas tahun gak la kan.. blila dah jumpa emak dia, emak dia paksa ‘main’ dengan dia.. Dan yang sedih nya, budak ni yang kena tangkap..

Nauzubillah.. macam macam hal dunia akhir zaman ni.

source

Facebook

 

 

 

Berzina Dengan Ibu 33 Kali

Bismillah: As-Salamu ‘Ala Man Ittaba’a al-Huda. Maafkan saya kerana menggunakan tajuk ini. Mungkin ramai yang tertarik, mungkin ramai juga yang tidak suka. Tidak kurang ada yang sudah tahu mengenainya.

Anda pula bagaimana? Tahukah anda mengenai dengan orang yang berzina dengan ibunya sendiri sebanyak 33 kali? Siapakah dia? Adakah ia suatu perkara biasa ketika ini? Adakah ianya lumrah dibuat oleh orang bukan  Islam atau adakah ianya juga dibuat oleh orang Islam?

Sebenarnya mereka adalah orang Islam. Bahkan bilangannya amat ramai sekali. Wa iyadzubillah min dzalik. Semoga kita semua terhindar darinya. Aaamiiin. Siapakah mereka itu? Mereka itu telah disebut oleh oleh Nabi Muhammad saw di dalam hadis Baginda Sallallahu ‘Alaihi Wa Sallam di dalam Hadis Baginda yang  bermaksud:

Orang yang memakan riba dosanya adalah sama seperti dosa orang yang berzina dengan Ibunya sendiri sebanyak 33 kali.

Ketika ini banyak orang yang menganggap dosa memakan riba itu adalah suatu yang lumrah, ia tidak mengapa kerana dosanya adalah kecil. Kebanyakan kita masih menggunakan perkhidmatan-perkhidmatan Bank bukan Islam kerana tertarik dengan tawaran dan perbagai perkhidmatan dan kemudahan yang ditawarkannya, seperti kad kredit, tawaran potongan harga dalam pemberian dan lain-lain. Lagipun Kerajaan pula tidak menghalangnya di dalam undang-undang.

Sebenarnya dosanya adalah amat besar dan kerajaan sepatutnya mengharamkannya sama seperti pengharaman judi dan arak dan juga pengharaman zina. Bahkan hendaklah ia diutamakan dari hukuman-hukuman yang lain.

Tahukan kita bahawa, Allah swt tidak akan memberikan kita hidayah melalui pembacaan al-Qur’an jika sekiranya kita masih berdosa. Lebih-lebih lagi dosa yang besar seperti ini. Adakah ianya menguntungkan atau tidak?

Comments

Tak Lupa Komen

Article   0 Comments
Banner
Banner
Banner
Banner
Advertise Text Here[RM20]

Rahsia Besarkan Zakar DENGAN Mudah Klik Sini 

Rahsia Awek Muda dan Kekal Cantik Klik Sini 

Petua Tahan Lama Jimak Di Ranjang Klik Sini 

Cara Nak Henan Awek DENGAN Senang Klik Sini 

Cara jemput rezeki 3 angka kurang dari sejam. Macam x percaya jom tengokKlik Sini 
ping your blog, website, or rss feed for free my ping in totalping.com Page Rank Check